Næste fest bliver fredag den 25.august 2023

Børnedisco

Det er en tradition at afholde børnedisko ifm. festugen i Sønderris. Se mere under SønderrisDage

Festen afholdes i hallen, så der er god plads til børnene.

Der sælges pølsehorn, juice, sodavand og slik i hallen

• 1-3 klasse kl. 17-19
  • 4-6 klasse kl. 19:30-21:30

Pris kr. 70
Billetter købes i webshop: https://webshop.sport-solution.com/SonderrisSportsKlub/ItemType/11

Info til forældre
Festen afholdes i Sønderrishallen. Det gør at der er god plads. Det bliver en "lukket fest", der vil ikke blive mulighed for at lege udenfor i de 2 timer festen varer. Der vil være fokus på at skabe en fælles fest. Børnene afleveres og hentes igen ved fordøren. Dvs. at forældre ikke kommer med ind. Der vil være frivillige hjælpere hele aftenen.

Billeder
SSK tager rigtig mange situationsbilleder til de forskellige arrangementer. Det er med til at fortælle historien om en succesfuld sportsklub og vi har en opfattelse at vores medlemmer holder meget af det.
Skulle du møde et billede der støder dig – så skriv til ssk@soenderris.dk att: Inge Hansen.

Billeder fra tidligere års discofest finder du under SønderrisDage