Arrangementer i SSK Gymnastik

Andre arrangementer i SSK

• Februar afholdes vores årlige fastelavnsfest, læs mere her: Fastelavnsfest
  • Marts hvert år, holdes der fest for SSK's frivillige over 18 år. Se mere her:
  • August onsdag i festugen, er der fællesfotografering til julekalender.

For alle børn og unge i Sønderris sportsklub, vi skal have taget billede til vores fælles julekalender. Kom og deltag. Også selvom du først starter i næste uge.

Gymnastikbørn "hvide t-shirt" og mørke bukser
Håndbold og fodbold børn - træningstrøjer

• November.  Salg af julekalender

Køb af medlemskab:
Tilmelding og betaling foregår via vores hjemmeside i SSK's online shop, dette kan du gøre ved at trykke: Her

Eller ved personlig fremmøde i SSK-medlemsservice (husk at medbringe dankort eller kontanter). Se åbningstiderne, ved at trykke: Her

Holdtilmelding.
Efter tilmelding, får du et brugernavn og password til edb-systemet (kommer via e-mail), så du selv kan/SKAL booke dig på de hold du ønsker at deltage på. Så det er altså ikke nok at købe medlemskab, man skal altid efterfølgende ind og booke på hold pr. dag/gang.

Ellers kan du hentes vores app, Sport-solution. Så har du det lige ved hånden.