Bestyrelsen i Sønderris Sportsklub

Bestyrelsen i Sønderris Sportsklub består af et hold dedikerede frivillige, som på demokratisk vis er valgt af klubbens medlemmer på generalforsamlingen.

I bestyrelsen har man mulighed for at påvirke, i hvilken retning Sønderris Sportsklub skal bevæge sig. Bestyrelsen er den øverste myndighed, når der skal træffes beslutninger af bindende karakter for klubben.
I dagligdagen styrer de enkelte afdelingsledere hver deres idræt og de medlemmer, aktiviteter, indkøb og frivillige, der hører under.

Bestyrelsens sammensætning er beskrevet i klubbens vedtægter, som kan læses her.

Formand

Inge Hansen

• Tlf. 60111545
  • IT-koordinator ved Syddansk Universitet, Campus Esbjerg.
  • SSK
    • Varetager officielle opgaver i forbindelse med klubbens drift og tegner sammen med kasseren juridisk SSK.
    • Afdelingsleder for dans og livsstil og er aktiv som instruktør i gymnastik.

Sekretær

Lene Terp

• Tlf. : 42948440
  • Lene arbejder i Sydbank som privatrådgiver.
  • Sekretær i  SSK bestyrelsen.
  • Ansvarlig for SSK arrangementerne for de mindre børn: juletræs- og fastelavnsfest.
  • Find ligeledes Lene som instruktør i voksen gymnastikken.

Økonomiansvarlig

Anja Thestrup

• Tlf. 24297974
  • Arbejder hos Volvo Entreprenørmaskiner som Finance Business Partner.
  • I SSK som økonomiansvarlig.

Uffe Thestrup Nielsen

• Tlf. 60629099
  • Arbejder som afdelingsleder ved Dancoat.
  • Motivationen for at arbejde i SSK's bestyrelse, er at skabe et endnu skærkere lokalmiljø i Sønderris.

Søren Kristensen

• Tlf. 24843584
  • I SSK er han ligeledes arrangeret som træner i fodboldafdelingen

Kim Ehlers