Støt Sønderris Sportsklub, hver gang du tanker

Få et OK-kort til benzin og diesel og støt Sønderris Sportsklub

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Sønderris Sportsklub, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores klub – OK betaler hele beløbet.

Du støtter vores klub med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Benzinkort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får vores klub en ekstra bonus på 200 kr.

Bestil et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten. Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.

Har du allerede et OK Benzinkort? Så ring til OK på 70 10 20 33 og fortæl dem, at du gerne vil støtte Sønderris Sportsklub nu. Og så sørger de for at ændre det.

TILBUD

Ønsker at bruge OK-app
Tilbud til dig der ikke har installeret app og ønsker det  Lige nu har OK en særlig mulighed for at tilbyde dig et gavekort på kr. 100 til brændstof eller et gavekort til en sæsonvask m. superglans til en værdi af kr. 129, hvis du endnu ikke har downloaded OK’s app. Kontakt Annette M. Rosendal på 89322235 /24890501 inden du installerer, så får du en anden måde at installerer på.

Tilknyt en forening til OK-app
Når du er logget ind i appen med din e-mail adresse, går du ind under punktet ”Mig”. Derefter trykker du på ”Sponsorstøtte” og vælger, hvilken forening du ønsker at støtte.

Tank med OK App
Når du skal tanke, åbner du app’en, som vil vise dig, hvilken tankstation du er på. Derefter vælger du hvilken stander du ønsker at tanke fra, trykker din kode eller bruger fingertouch – og skubber pilen nederst fra venstre mod højre. Du kan derefter løfte pistolen og tanke.

Ekstra støtte til din klub med OK Mobil og OK El

Har du et OK Benzinkort kan du fordoble støtten til vores klub. Vælg en af OK’s Mobil-pakker, så støtter du vores klub med ekstra 5 øre pr. liter, du tanker. Du kan se alle OK’s mobilpakker på www.ok.dk/mobil

Du kan også fordoble støtten, hvis du vælger at få el fra OK. Så støtter du med 5 øre ekstra pr. liter, hver gang du tanker. Det er nemt og hurtigt at skifte elselskab. Bare ring til OK på 70 10 22 33, så sørger de for det hele.

Vil du vide mere? Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til ssk@soenderris.dk eller til Søren Finnerup sorenfinnerup@outlook.dk