SønderrisLøbet

SSK's løbeafdeling afholder hvert år Sønderrisløb. Det foregår lørdag sidst i august i forbindelse med SønderrisDagene (festuge). Løbet er for alle og der udbydes forskellige distancer. Dagen starter med udlevering af startnumre, derefter fælles opvarmning. Efter løbet uddeles vand og frugt ved målstregen.

 

Billeder
SSK tager rigtig mange situationsbilleder til de forskellige arrangementer. Det er med til at fortælle historien om en succesfuld sportsklub og vi har en opfattelse at vores medlemmer holder meget af det.
Skulle du møde et billede der støder dig – så skriv til ssk@soenderris.dk att: Inge Hansen.

Se de forrige år  her

 

 

DELTAGER INFORMATION:

Tid og sted: 

Lørdag d. 2. september 2017 kl. 11.00, Sønderrishallens Foyer, Krebsens kvarter 72, 6710 Esbjerg V

 

Arrangør: 

Sønderrissportsklub SSK

 

Program:

9.00-10.50       Afhentning af startnumre og eftertilmelding

10.50              Fælles opvarmning

11.00              Start 9,6 km og 4,8 km

11.05              Start 3,0 km

Ca. 12.30        Præmieoverrækkelse, i foyeren, umiddelbart efter sidste løber er i mål

 

Tilmelding/priser: 

Til og med 31. august 2017 kl. 23.30.
Voksne 60 kr
Børn 30 kr

 

Eftertilmelding:

Eftertilmelding er muligt i foyeren 2. september på løbsdagen fra kl. 9.00-10.50, her vil være et ekstra gebyr på 20 kr pr. deltager.

 

Aldersklasser:
3 km børn 0-14 år
3 km damer 15-99 år
3 km herre 15-99 år
4,8 km børn 0-14 år
4,8 km damer 15-99 år
4,8 km herre 15-99 år
9,6 km damer 0-99 
9,6 km herre 0-99 år

 

Ruter:
Ruterne vil være mærket med synlige skilte og pile på vejen. 

 

Resultater og diplom:

Resultater offentliggøres LIVE på tilmeldingssiden. Deltagerne kan efter løbet se deres sluttid på tilmeldingssiden. En e-mail med sluttid vil blive sendt til de løbere, der ved tilmeldingen, har opgivet e-mail.

 

Præmier:

Præmier til hurtigste mand og kvinde på alle tre distancer samt hurtigste barn på 3,0 km og 4,8 km

 

Væskedepot og forplejning:

Der vil være væskedepot med vand ved Midtgård samt frugt og vand i målområdet sponsoreret af Sydbank.

 

Værdiopbevaring:

Frasætning af tasker og værdigenstande er på eget ansvar men kan hensættes i foyeren.

 

Deltagernes sikkerhed:

Hjertestarter og isposer vil være til stede i målområdet