Gå til hoved-indhold

Ny medlemsform i SSK Fodbold

| Fodbold

SSK Fodbold skifter i perioden januar 2022 til august 2022 løbende ud i medlemsformerne i afdelingen.

Konkret betyder det at alle årgange overgår til månedsvis betaling af kontingent, frem for som nu, betaling for dele af, eller en hel sæson.

Betaling af kontingent til SSK Fodbold kommer fremover til at foregå fra et tilknyttet betalingskort.

Skiftet sker for at lette administrationen for afdelingens frivillige, blandt andet når der skal laves medlemsopgørelse til kommunen, eller når der skal administreres fodboldpas hos DBU.

Den månedlige pris vil være udregnet efter et gennemsnit i forhold til hvad et helt års medlemskab koster for den pågældende årgang. Prisen justeres derefter løbende når et hold skifter årgang (f.eks. U8 til U9). Der betales kontingent alle årets 12 måneder. Ved udmelding og efterfølgende genindmelding, betales indmeldelsesgebyr på kr. 75,- på ny.

Da årgangene har forskellig udløb af deres nuværende kontingenter, vil ændringen først træde i kraft når den pågældende årgangs kontingent udløber.

En medlemsaftale er bindende i 3 måneder, og kan efterfølgende opsiges med 1 måneds varsel.

Vi ønsker i klubben at bevare så meget historik på vores medlemmer som muligt, så derfor vil vi bede om at man ved oprettelse af medlemskabet, logger på webshoppen med det medlemsnummer man tidligere har fået tilsendt i forbindelse med oprettelse af det seneste medlemskab i klubben.

Såfremt man ikke kan finde dette medlemsnummer så kontakt gerne fodboldafdelingen på sskfodbold@gmail.com, så kan vi være behjælpelige med at finde medlemsnummeret.

Oprettelse af det nye medlemsskab foregår i klubbens webshop.

Alle spørgsmål til den nye kontingentordning kan stilles til fodboldafdelingen på sskfodbold@gmail.com