Denne sæson er lidt anderledes end normalt, vi anbefalder at alle skal være omklædt hjemmefra.
Selvom det nu igen er muligt at benytte kommunale omklædnings- og badefaciliteter.

Bemærk at der kræves corona-pas og kravet om 4 m2 gulvareal pr. person fortsat er gældende.

Så husk at klæde om hjemmefra, husk egen måtte og drikkedunk.
I bedes spritte hænder af ved ankomst, under træning og efter træning. Alle bedes spritte de redskaber af brug, husk at spritte hænder inden tingene stilles på plads.


Mandag kl. 18-19 (Yoga)

Instruktør: Pernille.

Der undervises i ”Hatha” og power Yoga som styrker kroppen bevægeapparat, store som små muskler. Hovedvægten er på styrke, balance og smidighed. Der er meget fokus på ryg og mave.
Yoga er ikke en konkurrencesport, vi er alle forskellige, og vi laver øvelserne i hvert vores tempo.

Tirsdag kl. 19-20.30 (CrossGym)

Instruktør: Camilla, David & Tom

CrossGym som et sammensat træningskoncept med fart over feltet og høj intensitet i alle øvelser. Du bruger både din egen krop og forskellige velkendte og alternative træningsredskaber i øvelserne, der er simple og varierede.

Den unikke træningsform er ikke kun for muskelbundter, der kan kaste rundt med bildæk og tunge kettlebells. Det er for alle uanset alder, køn og fysik. Du kæmper kun mod dig selv, og dermed er du sikker på, at modstanden og sværhedsgraden er den helt rigtige.

Onsdag kl. 18-19 (TABATA) Starter uge 38

Instruktør: Lene

"TABATA" holdet er for dig der ønsker styrketræning samt kondition. Du bruger din egen kropsvægt.
Timen er bygget simpelt op. Opvarmning og derefter 7-9 Tabata runder.  En Tabata runde er 8 gentagelser af en øvelse i 20 sek. og med 10 sek. pause. Øvelserne er så en variation af musketræning så hele kroppen arbejdes igennem samt noget der skaber puls og balance
Alle kan være med både både mænd og kvinder, den øvede og uøvede - da du selv bestemmer dit tempo.
Holdet deltager ikke i gym. opvisning. Medbring egen måtte, indedørssko og vanddunk.

Onsdag kl. 19-20 (CrossDance) Starter uge 38

Instruktør: Joan.

Dance: Lette koreografier, med masser af gentagelser. Ha det sjovt og smil til sidemanden, ingen skal være perfekte! Bodytoning: Fokus og koncentration – her arbejder vi med arme, mave eller ben. Cardio: Høj tempo – vi får pulsen op. Typisk vil der være indlagt små hurtige hop/trin. Balance: Focus på vejrtrækning og holdning. Cool Down: Udstrækning. Det bliver en sjov time, og alle kan være med.

Torsdag kl. 18-19 (Stram op) Starter uge 38

Instruktør: Monica & Anni.

Vi vil gøre brug af forskellige redskaber og hele kroppen vil blive arbejdet igennem. Der er ingen opvisning på dette hold. Man skal ikke medbringe nogle redskaber, men tag gerne en vanddunk og et håndklæde med.

Torsdag kl. 19-20.30 (CrossGym)

Instruktør: Camilla, David & Tom

CrossGym som et sammensat træningskoncept med fart over feltet og høj intensitet i alle øvelser. Du bruger både din egen krop og forskellige velkendte og alternative træningsredskaber i øvelserne, der er simple og varierede.

Den unikke træningsform er ikke kun for muskelbundter, der kan kaste rundt med bildæk og tunge kettlebells. Det er for alle uanset alder, køn og fysik. Du kæmper kun mod dig selv, og dermed er du sikker på, at modstanden og sværhedsgraden er den helt rigtige.


Lørdag kl. 10-11 (Høvdingebold)

Instruktør: Lisbeth & Martin

Er du træt af løbetræning, fitnesscentret eller anden træning, så kom og træn på en sjov og anderledes måde. Her får du pulsen op og forbrænder kalorier på en ny måde.
Høvdingebold og andre boldspil er for voksne, der gerne vil have et morsomt og fleksibelt afbræk i hverdagen.


Framelding på hold skal ske mindst 2 timer forinden holdstart.
Sæsonstart er uge 32, og børneholdene starter uge 37.
(Ferielukket i skolernes ferier)

Se holdene i sport-solution.

Hent Sport-solution som app, så kan du hurtigt tilmelde dig, så kan instruktøren også se hvor mange der kommer så timen ikke bliver aflyst. Gælder kun voksen gymnastik.