Træning i august 2019

Lige p.t er det kun CrossGym der træner i gymnastiksalen tirsdag og torsdag.

Yoga tilbyder også nogle få tider, du kan følge med inde i sport-solution eller finde SSK Yoga Sønderris på facebook hvor der også bliver skrevet hvilke dage der er ekstra yoga timer. 


Sæsonstart uge 36.

Ferielukket i skolernes ferier.

Hent Sport-solutions som app

Så kan du hurtigt tilmelde dig de hold vi tilbyder, så kan instruktøren også se hvor mange der kommer så timen ikke bliver aflyst. Gælder kun voksen gymnastik.


Mandag kl. 18-19 (Step Let øvet/Øvet)

Instruktør: Annette.

Vi arbejder med små serier og koreografi.
Fordel at følge kurset løbende, da der kommer nye trin hen over sæsonen.


Mandag kl. 17-18 (Yoga)

Instruktør: Inge.

Der undervises i Yoga som styrker kroppen på en rolig måde. Det bliver udfordrende, men det giver velvære. Hovedvægten er på styrke, balance, koncentration og åndedrætskontrol ved at indbygge dybere vejrtrækning, opmærksom tilstedeværelse og selvobservation. Yoga er ikke en konkurrencesport, vi er alle forskellige, og vi laver øvelserne i hvert vores tempo. Men et åbent sind er en stor fordel ift. udbytte og udvikling.


Tirsdag kl. 19-20 (CrossGym)

Instruktør: Camilla, David & Tom

CrossGym som et sammensat træningskoncept med fart over feltet og høj intensitet i alle øvelser. Du bruger både din egen krop og forskellige velkendte og alternative træningsredskaber i øvelserne, der er simple og varierede.

Den unikke træningsform er ikke kun for muskelbundter, der kan kaste rundt med bildæk og tunge kettlebells. Det er for alle uanset alder, køn og fysik. Du kæmper kun mod dig selv, og dermed er du sikker på, at modstanden og sværhedsgraden er den helt rigtige.


Onsdag kl. 18-19 (CrossDance)

Instruktør: Majken.

Dance: Lette koreografier, med masser af gentagelser. Ha det sjovt og smil til sidemanden, ingen skal være perfekte! Bodytoning: Fokus og koncentration – her arbejder vi med arme, mave eller ben. Cardio: Høj tempo – vi får pulsen op. Typisk vil der være indlagt små hurtige hop/trin. Balance: Focus på vejrtrækning og holdning. Cool Down: Udstrækning. Det bliver en sjov time, og alle kan være med.


Torsdag kl. 18-19 (Stram op)

Instruktør: Monica & Anni.

Vi vil gøre brug af forskellige redskaber og hele kroppen vil blive arbejdet igennem. Der er ingen opvisning på dette hold. Man skal ikke medbringe nogle redskaber, men tag gerne en vanddunk og et håndklæde med.


Torsdag kl. 19-20 (CrossGym)

Instruktør: Camilla, David & Tom

CrossGym som et sammensat træningskoncept med fart over feltet og høj intensitet i alle øvelser. Du bruger både din egen krop og forskellige velkendte og alternative træningsredskaber i øvelserne, der er simple og varierede.

Den unikke træningsform er ikke kun for muskelbundter, der kan kaste rundt med bildæk og tunge kettlebells. Det er for alle uanset alder, køn og fysik. Du kæmper kun mod dig selv, og dermed er du sikker på, at modstanden og sværhedsgraden er den helt rigtige.


For at deltage på disse hold skal man booke sig ind på holdet!

Framelding på hold skal ske mindst 1 time forinden holdstart.
Sæsonstart uge 36. Ferielukket i skolernes ferier.

Hent Sport-solutions som app, så kan du hurtigt tilmelde dig, så kan instruktøren også se hvor mange der kommer så timen ikke bliver aflyst. Gælder kun voksen gymnastik.